مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

دولت در قبال معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی چقدر وظیفه دارد؟
بخش مهمی از مبارزات انتخاباتی در ایران به برنامه‌های نامزد‌ها برای حل مشکلات اقتصادی کشور و وعده‌های اقتصادی آن‌ها اختصاص دارد. هم‌اکنون پرسش این است که این حد از دخالت دولت در اقتصاد، این حجم از وعده‌ها و این میزان انتظارات اقتصادی از دولت بجاست یا خیر؟ این گزارش با دیدگاه‌های کاربران تکمیل خواهد شد.

بخش مهمی از مبارزات انتخاباتی در ایران به برنامه‌های نامزد‌ها برای حل مشکلات اقتصادی کشور و وعده‌های اقتصادی آن‌ها اختصاص دارد. هم‌اکنون پرسش این است که این حد از دخالت دولت در اقتصاد، این حجم از وعده‌ها و این میزان انتظارات اقتصادی از دولت بجاست یا خیر؟ دیدگاه‌های کاربران برای تکمیل این خبر تا ساعت ۲۱ ‌به صورت زنده منتشر خواهد شد.

برخی بر این باورند که هر چه ‌دولت بیشتر در اقتصاد دخالت کند، مشکلات اقتصاد کشور بیشتر می‌شود و اگر دولت تنها به نقش نظارت و سیاست‌گذاری کلان بسنده کند، اوضاع اقتصادی در زمان کوتاه‌تری به سامان خواهد رسید.

این در حالی است که شهروندان ایرانی ‌ناخودآگاه‌ پس از برخورد با هر مشکلی در اقتصاد کشور، حل آن را وظیفه دولت می‌دانند و دولت مسئول ایجاد فرصت‌های شغلی برای همگان دانسته می‌شود و باید قیمت کالا‌ها را او ‌تنظیم کند؛ بنابراین، دولت باید محصول تولیدکنندگان را با قیمت مناسب خریداری کند و با قیمت مناسب هم در اختیار مصرف‌کننده گذارد و ده‌ها و صد‌ها وظیفه خرد و کلان دیگر در اقتصاد برای آن‌ شمارش می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1041 زمان: 8:39 تاريخ: یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:دولت در قبال معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی چقدر وظیفه دارد؟ , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت